tirsdag 8. juni 2010

Guess what, the bitch is back

Ey Partypeople! :D Nå klarte jeg ikke å holde meg unna lenger! Det er utrolig koslig at mange har spurt om jeg kunne begynne å blogge igjen! Også synes jeg det er gøy å blogge, så hvorfor ikke? Denne bloggen kommer til å inneholde masse forskjellig, men hovedsaklig om meg, musikk og mote. Jeg har lyst til å bli klesdesigner så driver mye med å lage ting/klær og tegne motetegninger. Kommer til å legge ut mye av det jeg lager! Så hvis du noen gang kjeder deg (noe jeg gjør ofte) så er det bare å stikke innom bloggen min, der kommer det til å være masse kule bilder og rare meninger! Vi prækast!

Turn me on- Kevin Little

(Sikkelig sommer sang! Får lyst til å være ute og danse til sola går ned)
IMG_4696
IMG_4727

"I`d rather be hated for who I am than loved for who I am not"

7 kommentarer:

  1. Endelig Anine Aasen :) Digger bare utseende på bloggen din å alt sånn allerede :) :D <3 oooog jeg er den første som kommenterer! wuuhhuuu! :D Glad i deg søtaa <3

    - Ine S.

    SvarSlett
  2. PS: Det mottoet du skrev var mitt senior motto i årboka her :)

    SvarSlett
  3. Anine!
    Jeg digger deg og digger allerede bloggen din!
    Bra du er i gang igjen=)

    - Mia

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine bilder! Du er så nydelig!

    SvarSlett
  5. Anine, du er igang igen men det er 4 dager siden du skrev noe nytt... Dette begynner ikke noe bra :O Fyyyy :)
    Men liker å lese bloggen din uansett. :)

    Camilla, kusina dii ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen! Kjempe koselig å få hyggelige tilbakemeldinger :)
    Beklager det Camilla! Skal ta meg sammen! hehe <3

    SvarSlett