søndag 4. juli 2010

Hove var heftig!!!!

Vet ikke hvor eller hva jeg skal starte med, fordi uansett hva jeg skriver kommer jeg ikke til å klare å beskrive hvor jævlig heftig det var! Det var helt sinnsykt! Dro til Hove med Julie og opplevde så utrolig mye herlig, at jeg begynner bare å smile av å tenke på det! Høy partyfaktor for å si det sånn! Pluss stekende sol og ubeskrivlig mye bra musikk! Har fått utrolig mange nye yndlingsband som blant annet Kakkmaddafakka! Skal kjøpe og laste ned MANGE nye sanger og spille dem drit høyt på rommet, danse og tenke på alt det som skjedde på Hove! Beste ferien jeg har hatt i hele mitt liv! Eller vet ikke helt om jeg kan kalle det ferie, fordi jeg er helt utslitt! Kan vel heller si at det var den beste festen jeg har vært på! Hove is the shit!

IMG_5442

Jeg filma en del, blant annet Dizzee Rascal. Det tar av på slutten!

IMG_0433
Kakkmaddafakka lagde sinnsykt bra stemnning! De var råe! Snakka faktisk litt med dem også så det var kult! Og han som spilte trommer i Two Door Cinema Club kaste ut trommestikkene han hadde spilt med under konserten, og jeg fikk den ene!! Jævlig kult! Pluss at han var drit digg så det var gøy :D

IMG_5425
Tror aldri jeg har sovet så lite, hørt på så mye bra musikk, og hatt det så gøy i hele mitt liv! Noen ganger er livet herlig!

5 kommentarer:

  1. HELDIIIIIG! Hoeres utrolig goey ut, skulle oenske jeg kunne dratt i aar. Skal sjekke ut kakkmaddafakka saa klart ogsaa :D

    SvarSlett
  2. Kult å høre at du hadde det gøy på konserten vår på Hove!
    hilsen Kakkmaddafakka

    kult bilde forresten

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kult å høre at du hadde det gøy på konserten vår! Vi også!
    fett bilde forresten..

    hilsen kakkmaddafakka

    SvarSlett
  4. Ey tusen takk! :) Skal dra på mange flere Kakkmaddafakka konserter for å si det sånn! :D Digger dere!

    SvarSlett